Har du spørgsmål eller supporthenvendelser omkring brugen af ‘Opgaver der Samler’, er du velkommen til at kontakte os via nedenstående formular.
Du kan også sende os en mail på opgaver@dersamler.dk

Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for 1-3 hverdage.


FAQ

Hvordan opretter jeg en organisation i 'Opgaver der Samler'? +

Du opretter din forening/ organisation i "Opgaver der Samler" ved at købe et abonnement under fanen "Opret organisation" på denne hjemmeside. Bemærk, at selvom du ønsker det gratis abonnement, skal du stadig "købe dette" gennem hjemmesiden.

Når betalingen er udført, modtager du en mail med en kode og link til oprettelsen af din forening i "Opgaver der Samler". Gennem linket bliver du henvist til en side, hvor du skal skrive informationer om din forening. Dette er eksempelvis foreningens navn, adresse og kontaktmail.

Når du har udfyldt informationer og godkendt disse, vil du modtage en ny mail med link, til aktivering af din konto i "Opgaver der Samler" som din forenings kontaktperson. Når dette er gjort korrekt, er du oprettet som bruger, og kan begynde at bruge 'Opgaver der Samler'.

Hvordan bliver jeg oprettet som bruger i 'Opgaver der Samler'? +

Du kan ikke oprette dig selv som enkeltperson i "Opgaver der Samler". Det kræver at du først opretter en organisation i systemet.

Hvis du er medlem/ frivillig i en organisation, der har tilmeldt sig "Opgaver der Samler", vil du modtage en mail fra en administrator, om aktivering af din konto. Det er en administrator fra din forening, som opretter nye brugere i systemet, ved at indtaste brugernes mail.

I mailen du modtager, finder du et link. Linket henviser til en side, hvor du skal opsætte dit kodeord og godkende 'Opgaver der Samlers' privatlivspolitik. Når dette er gjort, er du oprettet i 'Opgaver der Samler'. Du kan nu logge ind.

Hvordan får jeg tildelt en brugerrolle i Opgaver der Samler? +

Det er administratoren i din organisation, som uddelegerer brugerroller i 'Opgaver der Samler'. Det er derfor ham eller hende som du skal kontakte, hvis du ønsker at få en bestemt brugerrolle.

Hvis du bliver tildelt en brugerrolle, vil du få en mail omkring dette.

Hvad er forskellen på brugernerollerne i 'Opgaver der Samler'?

I 'Opgaver der Samler' er der 4 forskellige brugerroller. De er:

1) Almindelig Bruger 2) Opgaveleder 3) Begivehedsleder 4) Admin

Rollerne har forskellige funktionaliteter i systemet - roller der angiver, hvilket ansvar en bruger har. En Begivenhedsleder kan f.eks. stå for ansvaret for en hel begivenhed, men Opgavelederen er ansvarlig for, at en opgave bliver udført.

En Admin er en administrator for hele organisationen. Det er en Admin der tilføjer nye brugere, uddelegere brugeroller, står for betaling af abonnement af 'Opgaver der Samler', osv. En Admin har dog adgang til alle funktioner i systemet, hvorledes en Admin også kan stå som ansvarlig for en begivenhed eller opgave.

En Almindelig Bruger kan ikke stå som ansvarlig for en begivenhed eller opgave. Vedkommende kan kun blive inviteret til at deltage i en opgave - eller aktivt melde sig til en opgave.

Hvordan melder jeg mig på opgaver? +

Du kan som bruger tilmelde dig selv opgaver på 2 måder.

1) Du kan blive inviteret til en opgave, som du skal acceptere. Dette gør du under fanen "Invitationer til opgaver"

2) Du kan melde dig til opgaver, ved at gå ind i Begivenhedslisten. Herefter vælger du en begivenhed, og scroller ned til begivenhedens opgaver. Du kan enten vælge fra melde dig på en opgave nu, eller læse mere om opgaven ved klik på dens navn. Begge steder skal du tilmelde dig opgaven, ved at sætte kryds i boksen ved teksten "Jeg deltager".

Når dette er gjort, fremgår opgaven under fanen "Mine opgaver".